Frågestund!


Nu tänkte jag ha en frågestund! Bara fråga på, så svarar jag på frågorna i en video!

Skriv så mycket ni kan, för jag tänker inte vänta länge denna gången tills jag gör videon. Och jag svarar på så många frågor som finns, så om ni vill ha en längre video med mycket svar på frågor så får ni fråga på. ;)

Nähmen.. Skriv gärna frågor är ni snälla, så kommer det video snarast. :)

OBS! Notera att om det är någon fråga som jag tycker är alldeles för privat så kommer jag inte ens ta upp den i videon, så ni inte blir sura om jag hoppas över er fråga. 

Kommentarer
Postat av: hanna

rider du? :)

2012-01-06 @ 23:09:08
Postat av: Wilmaaaaaaaaa

Kan inte du göra typ en tag, typ vad du tycker om olika produkter. Typ två mascaror du älskar, två body lotions osv. :)

2012-01-07 @ 00:18:51
URL: http://mewilma.blogspot.com/
Postat av: Julia

Bor du i Småland?

Hur gammal är du?

Vilken är den bästa mascaran du har testat som är ganska billig?

Vet du nån stans man kan köpa billigt smink som inte är på internet?

Ps. Du är jätte söt och du gör jätte fina sminkningar;)

2012-01-07 @ 00:33:12
URL: http://www.meandmyangel.devote.se
Postat av: Hanna♥

Hej Finis Elina! :)

Jag älskar dina videos, och din/dina bloggar!

du är grymt duktig på det du gör och jag har några frågor.

1. har du långt till skolan?, ungefär hur lång tid tar det att åka? :)

2. har du någon hobby? förutom sminket?

3. min favoritvideo med dig är "my morning" jag skulle bli såå glad om du gjorde en uppdaterat sån, så snälla kan du göra det?♥

Tacksam för svar!/kram Hanna♥

2012-01-07 @ 01:19:27
Postat av: Anonym

Hej Elina!

Vad heter din bästis?

Kan du göra videos på hur man gör något smink? (hehe jag vet att du har gjort lite men ändå!

Favorit färg?

Kan du lägga upp foton på dagens outfit lr videos? (kanske när du börjar skolan)

Är du kär i någon?

Vad heter du i efter namn? (du kanske inte vill berätta de)

Kan du göra videos på My "morning"?

älskar din blogg Kram!

2012-01-07 @ 09:11:32
Postat av: Anonym

Hej!

Favorit färg?

När fyller du år?

Favorit affär?

Favorit plagg?

Om du bara får välja 2 smink produkter att få ha hela livet vad skulle det vara då?

2012-01-07 @ 09:24:29
Postat av: Anonym

Vad heter du på msn? :) <3 kan du länka?

Vilka bloggar följer du? Kan du länka dom?

2012-01-07 @ 09:56:02
Postat av: Anonym

Favorit läppstift?

Favorit läppglans?

Favorit Ögon skugga?

Favorit maskars?

Kan du göra en video på typ eyeliner lr kajal (stavning) mm... Asså de lr de av produkter som är ganska lika! Kram! Ps älskar bloggen<3

2012-01-07 @ 10:01:23
Postat av: Anonym

Favorit strumpor?

Favorit klänning?

Favorit tunika?

Favorit tröja?

favorit tunn kofta?

favorit tjock kofta?

Favorit kjol?

Favorit linne?

Favorit t shirt?

Favorit jeanse?

Favorit shorts?

Favorit kort byxor?

Favorit halsband?

Favorit ring?

Favorit armband?

Favorit örhänen?

Favorit smink?

Älskar bloggen Kram! <3

2012-01-07 @ 10:19:17
Postat av: Anonym

Tjockt lr tunt hår? 3) <3

2012-01-07 @ 10:33:43
Postat av: nea

Använder du bodylotion? och vilket märke använder du dig av då? och varför gillar du den?



Kram

2012-01-07 @ 12:43:55
Postat av: Hannanassen

Hallojj!!!



Kan du säga några saker man borde ha azzå inte sånt som "man igentligen inte behöver". Utan bra saker Som typ e viktiga om du inte förstår:

Jag menar inte typ saker man tex har Fondation+puder utan en av de som du tycker e viktigt!!!



Bra nybörgar grejjer om Man inte vill ha så mycket smink!!!



P.S.Du behöver inte säga allt dedär. Tacksam för svar!!



//Hannanassen

2012-01-07 @ 13:55:46
Postat av: Finlandssvensk läsare :D

1. hur kom du in på smink?

2.favvo smink märke?

3.hur många läsare har beautybloggen/vardagsbloggen?

4.är dina föräldrar skilda?

5.har du bara 1 syskon?

6.bäst med att ha blogg?

7.finaste någon sakt till dig?

8.bästa sången/bandet?

9.hobby som inte är smink och vänner?

10.favvo maträtt?



tacksam för svar !!! ps.älskar dina tutorials :::)

2012-01-07 @ 15:23:00
Postat av: Johanna bannana

Hej, hur går det med ditt hål i örat, som är taget högst upp? Gör det ont att sova på det? Spelar du något instrument? Vad är ditt favoritgodis?

2012-01-07 @ 18:55:36
Postat av: Hedvig

Här kommer en tankeställare:

Hur många minuter gammal/ung är du? XD

2012-01-07 @ 19:04:09
Postat av: Juliia

Hej Elina, innan jag ställer min fråga till dig vill jag bara passa på att säga att du är GRYM på att sminka både dig själv och andra, dock har du ibland lite svagt ljud i dina videosar, så det skulle du kanske försöka kunna förbättra.

Min fråga till dig är: Skulle du kunna göra en video när du typ byter örhänge i hålet där uppe, jag har även själv ett hål där, som jag har haft i ca 2år.

Jag tänkte också fråga om du har facebook, skype eller MSN, om du har det så undrar jag om vi kan adda varandra på någon utav dem! Hare gött! Kramisar!!

2012-01-07 @ 19:12:15
Postat av: Lina

Hej, jag undrar om du har tagit bort neabeautyinaa.blogg.se eftersom att det går inte att komma in på den, och varför har du i så fall tagit bort den?

Du har en väldigt fin blogg, Kram<3

2012-01-07 @ 19:32:38
Postat av: anonym :)

hei jag bor faktist i fnland men läser endå din blogg ;) jag tänkte bara fråga om du nångång prövat på löshår? när fyller du år :) gillar du smycken :)? i love your blog<3

2012-01-07 @ 20:09:54
Postat av: Anonym

när gör du faceboook :)

2012-01-08 @ 00:13:33
Postat av: Anonym

Har du någon pojkvän?

2012-01-08 @ 07:46:01
Postat av: Vera

Hej! fin blogg! Jag tycker denna är bättre än din förra även fast den var mycket bra. Fråga; 1 Vad gav du till din bror i julklapp? Blev han glad? 2. har du något tips för att täcka jobbiga sår/finnar som är väldigt röda och svårtäckta? 3. Hur tvättar man sina sminkborstar? Är det enkelt? 4. Hur mycket pengar skulle du lägga på en ögonbrynspenna med borste på? 5. Har du någon rekomendation villken ögonbrynspenna som är bra? 6. Vilka sigter brukar du vara inne på? (internet asså.) 7. Vad är viktigast för dig?; bra smink eller fin frisyr? 8. Har du någon spelkonsoll som typ wii etc.? 9. skulle du kunna göra någon oserriös sminkning? Barbie sminkningen var så rolig! 10. Kan du lägga upp en bild på din hund? Eller har du en hund? Det kanske är jag som tagit fel? XP Kram från Vera. P.s din sångvideo skulle jag bara säga var verkligen jättebra! Lyssna inte på allt hat även om det är lätt att ta åt sig! <3 D.s

2012-01-08 @ 19:26:07
Postat av: Spicy

Hej sötie!

1. Hur känner du linnea/Nea?

2.Vilken sminkning ska du ha på nyår? Dramatisk eller inte?

Kram! :)

2012-01-08 @ 19:27:24
Postat av: Irma

Hej! Här kommer några frågor;

1.vad kommer din ögonskugga ifrån i den odramatiska nyårs~sminkningen?

2.Varför är dina videos alltid kortare än15 min? :)

3. Vad tyckte du var bäst i sminkkalendern? jag tyckte lösögonfransarna. Kram! ;)

2012-01-08 @ 19:27:47
Postat av: sara

hej elina! du är bäst & min idol!

1. hur gammal är du?

2. när började du blogga?

3. när började du sminka dig?

4. vart brukar du köpa dina kläder?

5. vilka bloggar läser du?



glöm inte att du e bäst!

kram

2012-01-08 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

vilken e din favvo.... parfym lotion rouge

ögonskugga

nagellack

shampoo

rengöring

och varför dom e så bra

2012-01-08 @ 20:56:04
Postat av: Amanda

Hur många läsare har du om dan.

Du behöver inte svara på följande fråga men den är från min lillasyster som ör 11 som du: Änvänder du bh? Elr topp? Hjälp mej...



Haha tack på förhand Göllunge :)

2012-01-08 @ 21:26:20
Postat av: Anonym

2012-01-08 @ 21:33:16
Postat av: Amel

Gillar du Justin Bieber ? motivera! :D



Kram :)

2012-01-09 @ 01:02:05
Postat av: Carro

1.Hur många läsare om dan? :) Hur gör du får att få läsare?

2.Hur brukar du sminka dig i skolan? Vilka produkter lixom..

3. Hur ofta handlar du kläder?

4. När började du sminka dig seriöst?

5. Varför började du blogga?



Det är säkert andra som har frågat typ samma saker, men jag har inte kollat :P

2012-01-09 @ 10:51:32
URL: http://livetenligtcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du göra en hår rutin video? Och någon annan rutin video? Kram!<33



Ps älskar bloggen

2012-01-09 @ 12:48:55
Postat av: lisa

1.hår elr. smink

2.loreal elr.maxfactor

3.öggonskugga elr. eyeliner

4.eyliner elr kajal?



kanske lite sent att fråga men...:))

ps.ser ut som du har fler läsare från finland..bla jag....hah

2012-01-09 @ 17:45:05
Postat av: Saraa :)

Hej Elina ! Jätte kul att du börja blogga på en egen blogg och den är jättefin! Min fråga är om du har lika många läsare i din blogg som du hade på elinasbeautyblogg......? :)

En till fråga: Har ni snö hos er ? Det har inte vi iallafall :( Tack för en jätte fin blogg ! kram :)

2012-01-09 @ 18:52:30
Postat av: gabriella

jag våga inte fråga min mamma om jag får använda smink! vad ska jag göra/säga?

2012-01-09 @ 19:24:16
Postat av: Tanja

hej!

Jag har precis börjat sminka mig.

Så jag undrade om du skulle vilja gör en lätt sminkning för nybörjare? Typ med lite mascara och så.

Fast det är bara om du vill göra smink videos på denna bloggen.

Och hur gammal är du? Om du vill svara på det ;)

Kram<3 :D

2012-01-09 @ 20:18:56
Postat av: Majizzen (du vet vem) :D

Var gjorde du bloggen :O <3

2012-01-10 @ 14:54:25
Postat av: random

har du slutat blogga på beautyxtwo?

när börjar/började ni skolan?(vi började i måndas)

känner du personerna du har blogg tsm med?

går du i en stor skola?

tack!:)

2012-01-10 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0